loading
Кликнете за Opel LiveChat
chat
  • Нови мощни двигатели: 2.0 BiTurbo CDTI със 195 к.с. и  бензинов 2.0 турбоагрегат с 280 к.с.
  • Пълен спектър от задвижвания: от варианта ecoFLEX, отделящ  99 г/км CO2 до мощната OPC версия
  • Нови системи за асистенция увеличават и без това широката гама от иновативни технологии
  • Дизайнът с по-отсечени повърхности подчертава спортния стил и високите технологични стандарти
  • Нов седан допълва гамата на Astra

 

 

Рюселсхайм. С нов седан вариант, нови авангардни двигатели, системи за асистенция на водача и свеж дизайн, Opel усилва позициите на своя успешен компактен бестселър и носител на множество награди и същевременно с това прави новата гама на Astra още по-разнообразна. Спортният и технологичен характер на автомобила се подчетава още по-силно благодарение на по-острите повърхности в екстериора и излъчването на интериора. С новия седан, вече съществуващите варианти с пет врати и комби версията Sports Tourer, както и с купето с три врати GTC и неговата мощна версия OPC, разнообразната гама на Astra вече е пълна.

 

„Новата гама на Opel Astra прави летящ старт. Ние разширяваме спектъра от модели, както и избора от ефективни задвижващи агрегати и иновативни технологии за асистенция. Външният дизайн е с още по-модерни и по-остри форми. В този смисъл ние предлагаме възможно най-емоционалната реализация на германското инженерно изкуство в изключително конкурентната среда на компактния сегмент,” отбелязва Изпълнителният директор на Opel Карл-Фридрих Щраке.

 

Това намерение се подкрепя от високотехнологичните двигатели, които в рамките на следващите шест месеца ще допринесат за разширяване на така или иначе богатата гама от задвижващи агрегати на Astra. Новата Astra OPC, която вече може да бъде поръчвана, осигурява изключително удоволствие на пътя благодарение на своя 2.0 литров бензинов мотор с турбопълнене и директно впръскване. С максимална мощност 206 кВт/280 к.с. и въртящ момент 400 Нютонметра, Astra OPC е не само най-мощната Astra произвеждана някога, но и най-бързата: максималната скорост на динамичното купе е 250 км/ч, а ускорението му до 100 км/ч е едва 6.0 секунди.

 

През есента ще може да се поръчва и най-мощната дизелова Astra създавана някога: новият двигател 2.0 BiTurbo CDTI със 143 кВт/195 к.с. и впечатляващите 400 Нм, вече е известен от Insignia. За първи път обаче авангардна технология с каскадно пълнене с два турбокомпресора като BiTurbo се въвежда в компактен модел от едросерийното производство. Технологията позволява постигане на отлична динамика, съчетана с нисък разход на гориво и ще се предлага за Astra с пет врати, Sports Tourer и GTC. Тези три различни стила на каросерията, осигуряват избор от мощни дизелови агрегати, който няма алтернатива в компактния сегмент.  

 

Opel предлага и 1.4 литровия бензинов турбоагрегат със 103 кВт/140 к.с. с някои нови промени. Двигателят е оборудван с функция овърбууст, която за кратко време може да осигури на мотора 10-процентно увеличение на въртящия момент ( от 200 на 220 Нм), нещо изключително полезно, например при изпреварване.  

 

Широк спектър от моделиот версията ecoFLEX с 99 г/км CO2  до мощните варианти OPC

 

От гледна точка на задвижването, новата гама на Astra може да удовлетвори и най-взискателните желания на клиентите. Тя се простира от най-икономичната високоефективна Astra 1.7 CDTI ecoFLEX (81 кВт/110 к.с. и 96 кВт/130 к.с.), която отделя едва 99 г/км CO2 (3.7 л/100 км) до най-мощната дизелова версия на Astra с новия BiTurbo CDTI двигател със 195 к.с. и най-мощната Astra въобще, включително и в историята на марката – OPC с 280 к.с. С наскоро представения 1.4 литров турбо мотор с LPG задвижване (103 кВт/140 к.с.) в началото на 2012 година, гамата от задвижващи агрегати на Astra е една от най-разнообразните в компактния сегмент. Освен това тя ще бъде допълнително разширена в началото на следващата година с въвеждането на новия SIDI (Spark Ignition Direct Injection, принудително запалване със свещ и директно впръскване на горивото) ECOTEC мотор с работен обем 1.6 литра и турбопълнене, който осигурява не само изключително ефективен разход на гориво, но и комфортно шофиране благодарение на високото ниво на мощност близко до 200 к.с.  

 

Нови системи за асистенция разширяват допълнително широката гама от иновативни технологии

 

Значим принос не само за безопасността на пътниците в Astra, но и за другите участници в движението са авангардните системи за асистенция на водача. Сега множество премиум технологични решения, които направиха своя дебют в Insignia и Zafira Tourer се предлагат и в новата гама на Astra, гарантирайки още повече сигурност и комфорт. Те включват второто поколение на предната камера Opel Eye с подобрен асистент за разпознаване на пътните знаци (TSA II), системата за предупреждение при непреднамерено напускане на лентата на движение (Lane departure warning, LDW), системата за индикация на дистанцията (Following distance indication, FDI) и системата за предупреждение при опасност от удар (Forward collision alert, FCA). Тези технологии предупреждават водача за различни опасности, за може да реагира и предотврати попадането в критични ситуации в случай, че се е разсеял и е загубил концентрация.

 

Други системи за асистенция включват: Камера за задно виждане, асистент при паркиране (Advanced park assist), който идентифицира пространствата и помага на водача в процеса на паркиране, както и система за предупреждение при наличие на автомобил в мъртвата зона (Side blind spot alert ). Изключително важни също са базирания на радар адаптивен темпомат (Adaptive cruise control, ACC) със системата за задействане на спирачките при непосредствена опасност от удар (Collision Imminent Braking, CIB) която функционира при скорости в диапазона от 50 км/ч до 180 км/ч. ACC помага на водача да поддържа избраната скорост като автоматично ускорява и намалява скоростта и същевременно с това запазва безопасна дистанция до движещия се отпред автомобил.

 

Новите системи допълват вече съществуващия списък от предлагани за Astra иновативни технологии, някои от които са уникални за компактния сегмент, а други рядко се срещат сред конкурентите. Те включват последното поколение интелигентни адаптивни предни светлини (Adaptive forward lighting, AFL+) с биксенонови предни светлини с множество усъвършенствани светлинни решения, включително динамични светлини за завой, светлини при завиване с ниска скорост и променливо светлинно разпределение, което автоматично се настройва в зависимост от външните условия, включително климатичните.  

 

Ходова част FlexRide за максимално добро поведение на пътя и елементи HiPerStrut за всички версии на Astra GTC и OPC

 

Допълнително към вече много динамичните характеристики на окачването на Astra клиентите могат да поръчат интелигентната мехатронна ходова част на Opel FlexRide, която променя автоматично характеристиките си в зависимост от преобладаващите условия на движение и предлага три режима на шофиране: Standard, комфортно ориентираният “Tour” и по-активният “Sport”.

 

За още по-спортно поведение и управляемост, моделите Astra GTC и OPC включват в предното си окачване и така наречените елементи HiPerStrut (High Performance Struts). Те спомагат за подобряване на сцеплението и стабилността на автомобила в завой и намаляват склонността към занасяне на предните задвижващи колела, което позволява на водачите да се възползват максимално от динамичния потенциал на Astra.

 

За допълнителен комфорт се предлагат за всички модели на Astra eргономични седалки. Сертифицираните от организацията AGR (Дружество за здрави гърбове) седалки не натоварват гърбовете на водача и пътника отпред.  

 

Системата за транспортиране на велосипеди FlexFix, която е ексклузивно предложение на Opel, е напълно интегрирана в задната броня и се прибира като чекмедже, когато не се използва. Интелигентното технологично решение в своето последно поколение позволява на Astra Sports Tourer да транспортира до четири велосипеда едновременно. Версията с пет врати може да превозва до два велосипеда. Панорамното предно стъкло изобретено и патентовано от Opel се простира чак до средата на покрива на автомобила и по този начин осигурява на водача и на всички пътници в моделите на Astra GTC и OPC изключително визуално и пространствено изживяване по време на пътуване. За разлика от другите решения при стъклените покриви, в този случай няма напречна метална греда, която да ограничава видимостта.  

 

Свеж дизайн с повече акценти излъчващи спортен дух и лукс едновременно

 

Astra с пет врати и Sports Tourer са се сдобили с освежена предна част, която изглежда още по-спортна и луксозна. Това се отнася също и за новата Astra седан. Дизайнерският екип на Opel се е концентрирал върху предната част, като е създал по-отчетливо изразена долна предна решетка, вдъхновена от стилистиката на представената наскоро Astra GTC и включваща конструкция с по-технически прецизен дизайн. Горната решетка на версиите с пет врати, Sports Tourer седана с четири врати е получила по-забележима хромирана лайстна с по-пространствена визия. Тя има извити нагоре краища, сега е по-центрирана и изглежда сякаш плува в решетката. С добавянето на черни вложки в предните светлини, базовата версия Essentia и нивото на оборудване “Enjoy” вече също излъчват повече спортен дух. Дневни LED светлини вече се предлагат и със стандартните халогенни предни светлини.   

 

Вдлъбнатината за регистрационния номер в задната част на Astra с пет врати е скулптурирана по нов начин, създавайки повече визуална дълбочина. Както при версията с пет врати, така и при Sports Tourer, е поставена нова хромирана лайстна в бронята под въпросната вдлъбнатина, която също добавя усещане за дълбочина.  

 

Новите мощни BiTurbo дизелови версии на Astra с пет врати, Sports Tourer и GTC са получили още по-спортни и по-изострени елементи в екстериора, който варира при различните модели. Предната част на версиите BiTurbo на Astra (GTC, Sports Tourer и хечбек) подчертават изключително динамичните качества и по-агресивната натура на този модел. Горната решетка има подобни форми като тези на Astra GTC, напречната греда е винаги в цвета на автомобила, а версиите BiTurbo с пет врати, седан и Sports Tourer се характеризират с новата криловидна лайстна преминаваща през решетката. Долната решетка също е получила по-спортни очертания и елементи: зоната където централната част се среща със страничните е оформена като перка на акула, с което автомобилът придобива по-агресивна осанка от конвенционалната Astra. Страничният прозорец от своя страна също има своя принос за това с хромираните си вложки. Двата накрайника на изпускателните тръби в задната част и по-ярко изразената форма на задната броня осигуряват на автомобила още по-агресивна визия.  

 

В интериора, клиентите на Astra хечбек, Sports Tourer и седан разполагат с нови цветови комбинации, тъкани, декоративни елементи и нова боя с повече гланц. При моделите BiTurbo, цветовата схема JetBlack (черно) е съчетана с Magic Red (червено) по ръбовете на седалките. Magic red (червени) шевове в седалките, вложките във вратите и лостът за превключване на предавките добавят щипка шик и спортна атмосфера. Новият волан с кожена облицовка и плоска долна част, както и специалните подови постелки с червени кантове също са част от спортните елементи в интериора на BiTurbo.

 

Клиентите на Astra могат да избират и колела с нов дизайн. Новите 17 цолови алуминиеви джанти са стандартно оборудване за нивото Sport, като допълнително се предлагат нови 18 и 19 цолови лети петлъчеви джанти. В допълнение в Astra дебют прави и нов тип многолъчеви с алуминиев вид тасове.

 

Astra продължава успеха на Opel в компактния сегмент

 

С променената и усъвършенствана нова гама на Astra, Opel продължава успеха на най-продавания си компактен автомобил, носител на множество награди, сред които престижния германски приз Златен волан (2009). Наскоро моделът получи и най-висока оценка в годишните отчети на DEKRA 2012 за качеството на употребяваните автомобили.

 

Семейството на Astra е ключов компонент в пазарната стратегия на марката. Около една трета от всички продадени автомобили на Opel са Astra. В момента Opel произвежда и продава десетото поколение на модела и четвъртото, което има повече от 641,000 клиента в Европа. Хечбек моделът на Astra бе представен през есента на 2009 година, последва комбито Sports Tourer година по-късно и купето с три врати GTC (края на 2011 година). Аstra е номер три в Европа (и номер две в Германия) по отношение на продажбите в най-големия автомобилен сегмент в Европа, който формира една четвърт от целия пазар.  

 

Цените на новата гама на Opel Astra стартират от 28.585 лева (препоръчителна цена за България с включен ДДС) за базовата версия с пет врати. Новият седан Astra може да бъде поръчан за 29.560 лева.

НАЧАЛО