loading
Кликнете за Opel LiveChat
chat
  • От сезон 2012/13 традиционната марка започва партньорство с четири футболни клуба от лигата
  • Договори с Фортуна Дюселдорф, Байер 04 Леверкузен, Фрайбург и Майнц 05

 

Рюселсхайм. Opel Automobile GmbH се връща в Германската първа Бундеслига след десетгодишно отсъствие със започването на предстоящия сезон 2012/12. Марката ще бъде официален първостепенен партньор на четири футболни отбора от първа Бундеслига. Дейностите на Opel ще включват реклама на билбордове на стадионите, на гигантски екрани и в програмите на футболните мачове. Допълнително към това марката ще осигури за клубовете автомобили Opel, които ще се използват за превоз на играчите и официалните лица при обществените им изяви и във всекидневието им. “За нас това е само началото на една дългосрочна стратегия. Множество други дейности свързани с футбола ще последват. Opel с нетърпение очаква това партньорство,” заяви изпълнителния директор на Opel Карл-Фридрих Щраке.

 

Новите партньори на Opel са Фортуна Дюселдорф, Байер 04 Леверкузен, Фрайбург и Майнц 05. С тези четири първокласни партньорства Opel поставя основата на стратегически ангажимент. В средносрочен план са запланувани още партньорства, сътрудничества и проекти, които ще позволят на Opel да влезе в емоционална връзка с хората в цяла Германия.

 

“Футболът като национална игра е отличното съответствие на марката Opel, която се счита за представляваща напречното сечение на обществото и иска да направи иновативния дизайн и напредничавите технологии налични за голям сегмент от населението,” обясни Щраке.

 

Д-р Томас Седран, вицепрезидент на Opel отговорен за  дейностите, бизнесразвитието и стратегиите сподели: “Ние се връщаме към нашата най-успешна ера на спонсориране на футбола. Дългосрочното планиране на нашето сътрудничество е част от стратегията ни за възраждане на марката Opel. Футболът е страхотна платформа за комуникация с нашите клиенти. Ние искаме да споделим емоциите си. И нещо повече: това е само началото на едно многостранно партньорство. Сътрудничеството ни се основава на много различни индивидуални компоненти, които са далеч по-дълбоки от тези на една обикновена сделка за сътрудничество.”

 

“За нас е удоволствие, че влизаме в партньорство с тези четири клуба,” заяви маркетинг директора на Opel Андреас Маркс. “Всеки клуб има своята собствена история. Например, Майнц 05 се радва на феноменален растеж през последните няколко години. Фрайбург има екологичен имидж и дава на Opel чудесна платформа, с която да се фокусира върху темите за рационалното използване и ефективност на енергията. Клубът вече е поискал няколко електрически автомобила Ampera за автомобилния си парк.”

 

Маркс продължава: “Преминаването на Фортуна Дюселдорф отново в първа лига след понижаването му е едно от големите връщания в историята на германския първокласен футбол. И накрая, но не по важност, чрез партньорството ни с Байер Леверкузен големият опит на клуба се свързва с високите стандарти на нашата марка. Ние сме горди, че този национално и международно признат голям отбор е един от партньорите ни.”

 

Opel – Пионер в спонсорирането на международния спорт

 

Новите партньорства с футболните отбори от първа Бундеслига означават едно връщане като спонсор в спорта в Германия. До 2002 година Opel беше считан за един от най-големите и най-успешни спортни и футболни спонсори в Европа. През 90-те марката беше спонсор на FIFA и UEFA както и партньор на престижни клубове и отбори като Байерн Мюнхен, Милан, Пари Сен-Жермен, Гьотеборг и холандския национален отбор. Opel имаше 12-годишен договор (от 1990 до 2002) с най-успешния шампион в немската лига Байерн Мюнхен. По това време компанията беше особено много насочена към игрите с топка, които освен футбола включваха и баскетбола, хандбала, хокея, тениса и тениса на маса. 



НАЧАЛО