loading
Кликнете за Opel LiveChat
chat
  • 500 хилядната Insignia е вариант Sports Tourer с новия двигател 2.0 BiTurbo CDTI
  • Успешната история на Insignia продължава с множество национални и международни награди
  • В завода в Рюселсхайм се произвеждат автомобили от компактния и средния клас на една поточна линия

 

 

Рюселсхайм.  500,000-ият Opel Insignia напусна поточната линия в завода в Рюселсхайм на церемония, на която присъства директора му Аксел Шайбен.  Автомобилът, за който става дума, е бяла Insignia Sports Tourer, оборудвана с авангардния двигател 2.0 BiTurbo CDTI (143 кВт/195 к.с., 400 Нм), който направи своя дебют през февруари.

 

 

“Аз както и всички работници в този завод сме изключително горди от това постижение. Нашият екип измина един успешен път от представянето на Insignia през октомври 2008 година досега, “отбелязва Шайбен. “От самото начало ние знаехме, че Insignia е истински победител. Същевременно с това съм особено щастлив от факта, че Insignia №500,000 е оборудвана с най-новия дизелов двигател BiTurbo. Новият агрегат бе представен съвсем наскоро и вече получи отлични оценки от медиите и клиентите.”

 

 

Insignia 2.0 BiTurbo CDTI: каскадно пълнене с два турбокомпресора и система с два междинни охладителя


Освен че разполага с два турбокомпресора с различни размери, Insignia 2.0 BiTurbo CDTI е първият лек автомобил оборудван със система от два междинни охладителя на сгъстения въздух с два напълно отделни охлаждащи кръга. Благодарение на каскадното пълнене, този двигател осигурява на Insignia изключително бързо нарастване на тягата, динамика при ускорение и изобилие от мощност. И това в пълна сила е валидно за Insignia Sports Tourer, която оборудвана с шестстепенна механична трансмисия, Start/Stop система и предно предаване ускорява от нула до  100 км/ч за 8.9 секунди и постига максимална скорост 228 км/ч. Отличната динамика обаче е съпроводена и с нисък разход на гориво от едва 5.4 л/100 км и емисии на CO2  едва 134 г/км.

Освен двигателя 2.0 BiTurbo CDTI гамата на Insignia включва още три дизелови мотора. При бензиновите особено впечатляващ със своя разход на гориво е новият 1.4 Turbo ecoFLEX (103 кВт/140 к.с.), който е един от най-ефективните мотори в средния клас – оборудвана с него Insignia изразходва едва 5.7 литра бензин на 100 километра и отделя емисии от 134 г/км CO2.

 

Успешната история на Insignia

 

От дебюта си през 2008 година, Insignia спечели над 50 национални и международни награди, включително престижната “Автомобил на годината 2009” за Европа и “Автомобил на годината 2010” за България. Insignia се доказа като един от най-надеждните употребявани автомобили в средния клас (Септември 2011 година) според изследванията на германската организация “GTÜ” (Асоциация за технически надзор). Освен това, в доклада на DEKRA за употребявани автомобили за 2012 година, моделът за втори пореден път постигна изключителен успех и бе обявен за лидер в сегмента с най-малък брой повреди. Оценката на експертите се отразява и в търсенето, като лидер в момента по отношение на ръста на продажбите е Русия. През 2011 година, в Европа бяха продадени около 150,000 броя Insignia, а най-големите пазари са Обединеното Кралство и Германия със съответно 46,000 и 26,000 продажби.  

 

 

От всички автомобили Insignia произведени в Рюселсхайм около 40 процента са  Sports Tourer, 40 процента са хечбек и останалите 20 процента са седан.  

 

Супермодерният завод в Рюселсхайм

 

Високотехнологичният завод в Рюселсхайм започна работа през януари 2002 година и е единственото подобно съоръжение, притежавано от General Motors в Европа, което може да сглобява автомобили от различни сегменти на една поточна линия: в конкретния случай компактни и от средния клас.

 

 

Рюселсхайм произвежда 60 автомобила на час или 860 дневно, сред които хечбек, седан и Sports Tourer версии на Insignia, както и Astra с пет врати. По тази причина поточната линия разполага с изключително високи нива на гъвкавост. 770 робота с напълно автоматизиран режим на работа са програмирани така, че да различават всички модели и могат да оперират с 9,000 различни части използвани в производството на Insignia. 3,000 човека работят на две смени в един от най-високотехнологичните заводи за производство на автомобили в света.



НАЧАЛО