loading
Кликнете за Opel LiveChat
chat

Ръководството на Дженеръс Ауто вярва, че основният актив, с който фирмата разполага, това е нейният персонал. Затова, ние сме възприели редица от най-добрите практики в индустрията, стремейки се към непрестанно развитие на екипа и адекватното му мотивиране. Цялостната фирмена политика на компанията се базира на няколко основни принципа: удовлетворяване на високите изисквания на клиентите, стремеж към непрекъснато усъвършенстване във всички сфери на автомобилния бранш, перфектно обслужване и мотивация на персонала.

Подходът към всеки наш клиент е строго индивидуален – ние предлагаме не просто автомобили, а точният автомобил за конкретния човек в зависимост от неговите специфични нужди.

Компетентността на нашия персонал се дължи на системни обучения и квалификации, според стандартите на General Motors Southeast Europe, спазване на всички етични принципи и норми за обслужване на клиентите. Отнасяме се към екипа си с уважение и му предоставяме възможност за пълна реализация и израстване.

Ние, в Дженеръс Ауто, се гордеем с изградена лоялна партньорска мрежа и подхождаме с огромна доза професионализъм, доверие и уважение към нови сътрудничества.

Конкурентните ни предимства са безкомпромисни и обхващат:
          •    високи стандарти на работа и безупречно качество на услугите, които предлагаме;
          •    професионализъм във всеки един аспект в обслужването на клиентите;
          •    високо квалифицирани и мотивирани специалисти;
          •    2 търговски и 3 сервизни центъра в София и в Бургас с внушителна общa площ над 23 000 кв. м.;
          •    голяма складова наличност от автомобили и резервни части;
          •    предоставяне на цялостни автомобилни решения за нашите клиенти – от продажба и следпродажбено обслужване през финансиране до обратно изкупуване на употребявани автомобили.

НАЧАЛО